A czego ja słucham?

Cześć! Dzisiaj będzie trochę o muzyce, a raczej o tym czego słucham na co dzień. Będzie to mały ranking moich ulubionych zespołów.

No to zaczynamy:

1. Andrew Jackson Jihad
O tak, mój ulubiony zespół, zdecydowanie! Nigdy chyba nie przeboleję tego, że nie ma w sprzedaży płyty Candy Cigarettes and Cup Guns. Ograniczam się tylko do jednej piosenki, bo do tego zespołu musiałbym dać kilka ich płyt.

( Naprawdę nie wiem co tam robi papież )

2. Kaiser Chiefs
Lubię ich posłuchać gdy mam takie mieszane uczucia.

3. Jimi Hendrix
Zacząłem go słuchać jakiś czas temu i do dzisiaj dostaję orgazmu gdy zaczyna grać na gitarze ( a potrafi to robić nawet zębami, srsly )

4. This Bike Is A Pipe Bomb
Bardzo fajny punkowy zespół, niestety na yt nie ma za dużo ich piosenek, więc wstawiam jakąś losową.

5. The Avett Brothers
Takie trochę to hipisowskie, ale czasami posłucham. Szczególnie kawałka ” When i drink ”

6. Defiance, Ohio!
Całkiem podobni do AJJ. Szczególnie podoba mi się piosenka ” Hey Kathleen, Are You Hungry? ”

7. The Beatles
Tego chyba nie trzeba przedstawiać.

8. Against Me!
Taki trochę mocniejszy punk, ale jednak go lubię. Imho najlepsza ich piosenka, lecz niestety wersja koncertowa:

9. Ice Cube
Taaak, słucham również hip hopu, zagranicznego i to old schoola. Pozostałości po bracie.

10. Tupac
Oczywiście jak klasyka, to i nie mogło zabraknąć dwupaka.

A więc wiecie czego słucham, to takie moje małe top 10. Po więcej zapraszam na mój lastfm:

http://www.lastfm.pl/user/PanSamSeks

A teraz taki mały bonusik w postaci indyjskiego popu 😀



Najlepsze na imprezy.